måndag!

Eftersom MONK ska flytta sitt kontor till London Bridge så kommer jag börja min praktik där senare. Var istället på intervju på G star idag och ska börja imorgon:) Äntligen får jag komma igång med min praktik. Som det ser ut nu är jag alltså på G star i ca 4 veckor och MONK i 3 veckor. Men jag har lärt mig att planerna kan ändras snabbt så man vet aldrig ;P
 
Jag kommer fortsätta ha mitt svenska nummer men har också ett engelsk nu: (0044)75 34196174
 
 
Längst upp till höger, A, bor jag, Christine bor på B, G star ligger på C och MONK kommer snart ligga på London Bridge, D.
Det tar ca 45 minuter med Central line från centrum till mig. Tar ungefär lika lång tid för Christine att ta sig hem trots att hon bor centralt. Men det varierar ganska mkt!
 
     
 
 

Kommentarer
Postat av: mli

Gött å läsa!!!

2013-11-05 @ 23:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0