onsdag

Eftersom jag börjar min LIA på måndag så är jag ledig. Jag och Tarja från Uppsala skulle gå en engelskakurs tillsvidare men läraren sa att vi hade för hög nivå och skulle tjäna mer på att beställa en öl i baren och prata där. Done and done! ;d

Idag ska jag handla lite mat och sen svänga förbi PRIMARK som också finns i närheten av mitt hus. Sen åka in till centrum och träffa Christine när hon slutat för dagen. Då blir den antingen sistaminuten-konsert eller hitta på något annat som förmodligen kostar pengar!

Jag har räknat ut att vi kommer göra av med ca 20 K denna vistelse.. 20 K delat i 60 dagar är 333kr per dag. Räknar man mat, shopping och övriga nöjen (musikal, öl, museum ev gymkort m.m) så komemr det nog landa på den summan i slutändan. KUL VAAAA!!?

Gallerian (minns ej namn) med typ 10 våningar och hur mkt olika avdelningar som helst. Julen är tidig i London!

 
 

Kommentarer
Postat av: mattsson

Åh vad fint med jul! :) och kul att ni kan driva runt och dricka öl ;)

Svar: Eller hur ;D
josse

2013-10-31 @ 16:21:48
Postat av: Anette

Kul att läsa hur du har det. Brorsans Amanda är i London. Hon var lite sugen på att gå kontakt. Hur kan hon kontakta fig?

Svar: Jag kan nås på mitt svenska nummer 0046 73 0405772 eller mitt engelska som är 0044 75 34196174. Hur länge ska hon vara här?
josse

2013-11-02 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0